Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

De taart en frisse parfumklassieker voor de charismatisch succesvolle man: Hugo Boss No. 1

De geur van aromatische mannen Hugo Boss Nr. 1 is een must-have voor de veeleisende meneer. Zijn strong Fougère-akkoord van lavendel en jasmijn, omringd door kruidige en houtachtige nuances, maakt zowel de zakelijke uitstraling als speciale gelegenheden vleien. Het tijdloos mannelijke boeket werd in 1985 geïntroduceerd als eerste geur van de herenmodeoutfitters. Hugo is tot op de dag van vandaag baas nr. 1 Essentieel in elke verfijnde toiletkast.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Fragrante kruidenaroma's van Wacholder, dragon, karwijzaden en basilicum, omkaderd door kruidige nootmuskaat en kardemom, open de topnoot van Hugo Boss No. 1. Een verfrissende geur van citroen en groene appel, omgeven door lavendel, jasmijn en geurige iriswortel, vormt het veelzijdige hart van de aromatische parfumcompositie. Nuances van Sage en honing, omgeven door lelie-van-de-vallei, roos en geranium aroma's geven Hugo Boss Nr. 1 a gedempt mediterraan klankkleur. Ze vloeien over in een bed van amber, muskus, eikenmos en patchoeli. Sandel en ZEedernholz, tabak en kaneel ronden de krachtige maculiene basis af. De kruidige, kruidige Lavender amber geur van Hugo Boss No. 1 klinkt lang en geeft de drager ervan een aantrekkelijk mannelijk karakter.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss No. 1
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
Boss No. 1
Zeer aangename, mannelijke geur. Voor alle mannen die er niet zo van houden als de eau de toilette te zoet ruikt. Lekker pittige geur maar niet opdringerig,. Prima prijs!
Commentaar van
Aandacht!
Ben al een paar keer gewoon op straat aangesproken met de vraag welk geurtje ik op had. Leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen! En iet duur bij easycosmetic.

De parfumeur van baas nr. 1: Pierre Wargyne, internationaal succesvol maker van bekende mannengeuren

Pierre Wargye, ster geur ontwerper uit Rijsel, Frankrijk, creëerde de succesvolle geur Hugo Boss No. 1 in 1985, afgestudeerd aan de legendarische parfumerie school in Grasse aan de Côte d'Azur in Zuid-Frankrijk, verhuisde eerst naar Parijs als debutant en vervolgens naar de traditionele parfum huis Firmenich in Genève in de jaren 1970. In de jaren negentig ging Wargyne naar New York, waar hij als Senior Parfumeur werkte bij de International Flavors & Fragrances Inc. IFF aan de zijde van parfumeurlegende Dominique Ropion aan nieuwe parfumcomposities.
Wargyne staat voor bloemige, duidelijk geaccentueerde geuren waarin een hoofdaroma overheerst en discreet wordt omkaderd door delicate begeleidende nuances. Het frisse boeket jasmijn, de geur uit zijn kindertijd en de houtachtige patchoeli zijn favoriete aroma's van Wargynes. Geuren, zegt hij, hebben maar één doel, vergelijkbaar met muziek: emoties overbrengen. Een duidelijk gestructureerd geurboeket, zoals woorden of geluiden, kan spontane herinneringen oproepen, indrukken uit de kindertijd oproepen of gewoon het gevoel van liefde. Hugo Boss No. 1, Baldessarini, Cool Water Game voor Davidoff, L'Homme voor Yves Saint Laurent en Aigner Man zijn slechts enkele van Wargynes meest bekende geuroevres voor mannen.
Wargyne creëerde de sensueel verleidelijke geuren Mango Delirium en La Nuit van Paco Rabanne voor vrouwen. In 2007 werd Pierre Wargyne bekroond met de FiFi-Award voor zijn creatie Antidote for Victor Rolf. Het parfummerk Hugo Boss No. 1 van Wargyne is verkrijgbaar als eau de toilette, na het scheren, douchegel en deodorantstok. De nonchalance geeft bijzonder volwassen mannen charisma en aantrekkingskracht.

De fles van Hugo Boss Nr. 1: edelmoedig en puristisch

Het transparante glazen blok van de fles van Hugo Boss No. 1 is typerend voor de jaren tachtig: samen met zijn gouden geel-geel essentie, bekroond door een edele zwarte achthoeksluiting, draagt het een eenvoudige elegantie over. Puristisch elegante De smalle inscriptie en de dunne decoratieve lengtestrepen bevinden zich ook op het glasblok. Zijn gewone zwarte kartonnen karton ennobles Hugo Boss No. 1 als cadeau voor speciale gelegenheden.
1985, uitgebracht in het jaar, gaf Boss ook een Special Edition uit, waarvan de rest nog steeds circuleert tegen fancy prijzen. De gelimiteerde versie van 10. 000 flacons betovert met zijn glazen cilinder met witte kap. Dit is ingebed in een vierkante buis van hoge kwaliteit witte bakeliet met een kijkopening. Ontwerper en architect Richard Meier, bekend als de bouwer van het Barcelona Museum voor Hedendaagse Kunst, creëerde de witte flessenbuis in de functionele stijl van de klassieke moderniteit van Le Corbusier. Het past bij de stijl van zijn architecturale vormgeving, zoals het Park van Villa Metzler in Frankfurt of het Getty Art Museum in Los Angeles.

De reclamecampagne voor Hugo Boss No. 1: ervaringswerelden voor mannen met stijl die weten wat ze willen

Edele materialen en overtuigende creaties: Dat is het credo van Hugo Boss. De tijdloze collecties van het modemerk uit Metzingen sieren internationaal de etalages van gerenommeerde warenhuizen, boetieks en hotels. De reclamecampagne van Hugo Boss Mr. Eau de Toilettes in 1985, ingebed in deze filosofie, toonde alle facetten van het leven van een gentleman: Hij als charismatisch danseres in gesneden met haar in avondkleding voor zijn limousine, hij zwerft langs haar tijdens de dag in een zakelijke outfit, hem in een krijtstreep shirt en pak, zijn dagboek in de hand. "Il est Boss, et ça ce voit" was de slogan.
In 1998 nam Coty de re-marketing over van de parfumklassieker uitgegeven onder Hugo Boss No. 1. Een nieuwe productportfolio, gedifferentieerd volgens de facetten mainstream business, premium, innovatie en trendsetter, creëerde een nieuw, energiek merkimago voor het merk Boss en stimuleerde de wereldwijde verkoop ervan. Het yuppiebeeld van de jaren tachtig maakte plaats voor een zacht, nieuw beeld van mannen, dat ook werd gebruikt om het nieuwe Boss Woman-merk te creëren. De doelgerichte zakenman bleef de belangrijkste doelgroep - aangepakt door de herlancering van Hugo Boss No. 1.
Net als nu vertegenwoordigt No. 1 de energieke Boss merkfilosofie als geen ander parfum. Het Stuttgart agentschap "Werbewelt" genereert momenteel maritieme online reclamespots voor Boss die het sportieve karakter van het Boss merk benadrukken. Dit beeld wordt gepromoot door Hugo Boss videoclips met Lukas Podolski en Mario Gomez. Hugo Boss creëert voortdurend nieuwe reclamewerelden met Hugo Boss No. 1 als centraal stijlicoon.