Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Hugo Boss Soul - de geur van de ziel

Hugo Boss Soul is met zijn kruidig-wobbige karakter een heerlijk verleidelijke geur voor mannen. Een geur vol stralende charme, zelfvertrouwen, vertrouwen, mannelijkheid en mysterieuze geheimen, net als de man die het draagt. Hugo Boss Soul is een geur die een olfactorisch samenspel van licht en schaduw met kostbare grondstoffen presenteert. De geurnaam "Ziel" betekent "ziel". De geur compositie weerspiegelt deze contrasten van de ziel van de man met heldere en donkere noten, onthult zijn diepe innerlijke kracht.
Hugo Boss Soul is een opwindend, warm en sensueel parfum met een levendige, diepe, zachte en veelzijdige geur met de exotische noten van Afrikaans tambooti hout, dat in focus is en harmonieus mengt met oosterse specerijen, kruiden, bloemenaccenten en verfrissende citrusnoten. De geur begint met een frisse en levendige topnoot van mandarijn, bergamot, zwarte peper, steranijs en kardemom. In de aromatische, oriëntaalse kruidige hartnoot, nootmuskaat, lavendel, kaneelschors en korianderzaadjes maken de geursamenstelling een prachtige symfonie. De aangename, prachtige basis van het parfum wordt gevormd door de doordringende zoete, houtachtige en sensuele basisnoot met tamboti hout, vetiver, tonkabonen, amber, vanille en muskus.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Een compositie die zowel de ziel verwent als haar kracht openbaart en een elegante mannengeur produceert die een verleidelijke sterke aantrekkingskracht heeft.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss Soul
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
masculine geur!
Een zeer aangename herengeur. Lekker masculien. Zoet, maar toch mannelijk. In de zomer draag ik graag wat lichtere geuren, maar in de winter is dit mijn favoriet.

Hugo Boss Soul en zijn getalenteerde componist

De verleidelijke mannengeur Hugo Boss Soul is gecomponeerd door de Duitse parfumeur Ursula Wandel. Ursula Wandel is senior parfumeur bij Givaudan, het Zwitserse geur- en geurbedrijf, en heeft voor Hugo Boss de succesvolle parfums Hugo Woman (1997) en Boss Intense (2003) gecreëerd.
Ursula Wandel komt uit Stuttgart en studeerde voor het eerst chemie in Duitsland. Na het succesvol afronden van haar studie raakte ze geïnteresseerd in de fotografie en vervoegde ze Givaudan. Al als kind, magisch aangetrokken door allerlei geuren en altijd nieuwsgierig, de wereld van de parfumerie gewekt hun interesse. Ze ontmoet Jean Hadorn, directeur van de Givaudan School of Parfumery in Vernier, die haar uitnodigt om deel te nemen aan de beroemde parfum school. Ursula Wandel trad in 1969 in dienst bij Givaudan en werd opgeleid door meesterparfumeurs.
Voor Ursula Wandel is het maken van parfums een kunst die ze meesterlijk beheerst en beoefent. Ze componeert haar geurcreaties zo schilderkunstig als een kunstenaar die grote fascinerende schilderijen maakt. Met geduld, creativiteit, vakmanschap, experimenteervreugde, een fijn reukvermogen en diepgaande vakkennis ontwikkelt Ursula Wandel heerlijke, zuivere geuren van edele ingrediënten, die haar pas klaar en precies lijken als de compositie de perfecte harmonie en een bijzonder gevoel overbrengt. Zo componeerde ze een veelheid aan speciale, expressieve en emotionele geuren voor grote merken. Givaudan zei:"Ursula Wandel heeft een neus voor een bestseller.
Tot haar bekendste geuren behoren Boucheron B de Boucheron (2008), Yves Rocher Comme une évidence Green (2011) en Lady Gaga Eau de Gaga (2014). Hugo Boss Soul verwoordt dit ook gevoelsmatig. Ursula Wandel heeft echt een fascinerende ziel in deze heerlijk complexe geur gedrenkt!

Hugo Boss Soul - een fles in het spel van licht en schaduw

De fles Hugo Boss Soul Eau de Toilette heeft een aantrekkelijk design en weerspiegelt op fascinerende wijze het karakter van het parfum. Een al even sensueel en verrassend contrast tussen rechte lijnen, vloeiende rondingen, originele afschuining en esthetische hoeken, terwijl het kleurdesign een betoverend genuanceerd samenspel van licht en schaduw creëert.
In het heldere, transparante onderste deel van de massief glazen fles laat het licht helder doorschijnen en wordt in het midden een steeds ingetogen kleurtint zichtbaar, die uiteindelijk eindigt in een donkere, bijna zwarte tint in het bovenste deel van de fles. Voor het flaconontwerp met zijn artistieke facetten en silhouetten lieten de ontwerpers zich inspireren door de creatieve moderniteit van het Guggenheim Museum in Bilbao, Spanje. De veelzijdige glasconstructie en het gladde oppervlak weerkaatsen en breken het invallende licht op fascinerende wijze.
De fles, de verpakking en het logo zijn gemaakt door Les Ateliers Dinand in Parijs, opgericht in 1968 door de beroemde flaconontwerper Pierre Dinand. De verzorgingsproducten van de Hugo Boss Soul parfumserie zetten het ontwerp voort.

Hugo Boss Soul - Campagne met Mark Vanderloo

De aantrekkelijke mannengeur Hugo Boss Soul werd in 2005 op de markt gebracht. De inspiratie voor het parfum kwam van het interessante contrast tussen licht en schaduw, waarvan het spel en de natuurlijke balans de even contrasterende facetten van de verleidelijke ziel van de man weerspiegelen.
Hugo Boss Soul onderstreept en belichaamt op olfactorische wijze de moderne, aantrekkelijke, natuurlijke mens, die vol is van sprankelende charme, zelfvertrouwen, elegantie en een aantrekkelijke, stralende uitstraling en heeft ook verleidelijk mysterieuze geheimen. Een geur die de ziel stralend openbaart met de onweerstaanbare aantrekkingskracht van de ware diepe innerlijke kracht van de mens zonder zijn geheim te onthullen. Het modehuis Hugo Boss zelf omschrijft de mannengeur Soul ('soul') als 'natuurlijke verleiding, fascinerend mysterie en fascinerende mannelijkheid'.
In de reclamecampagne worden de geur en de Hugo Boss Soul Man elegant en aantrekkelijk gepresenteerd in aantrekkelijke foto's en een korte tv-commercial in het spel van licht en schaduw. Het gezicht en de vertegenwoordiger van de mannengeur Hugo Boss Soul is het beroemde Nederlandse supermodel Mark Vanderloo, die het parfum, de boodschap en de Hugo Boss Soul Man perfect belichaamt met zijn aantrekkelijke verschijning en zijn aantrekkelijke, charismatische charisma. De reclamefilm toont Mark Vanderloo in een elegante verschijning, aantrekkelijke mannelijke aantrekkelijkheid en charmante uitstraling staande in een lift met ramen. De lift is omgeven door zonlicht en langsvallende schaduwen. Hij wordt geobserveerd door een vrouw die haar vrouwelijke ogen alleen met een verkennende blik toont. Hij voelt hun aandacht met plezier aan en reageert met licht verleidelijke gebaren en expressief speels oogcontact. Vervolgens drukt hij op de knop Stop en laat de lift glimlachen met een charmante glimlach.
Foto's en films zijn gemaakt door de internationaal gerenommeerde Duitse fotograaf en filmmaker Peter Lindbergh.
Helaas zijn er op dit moment geen producten in deze collectie beschikbaar.