De Dior Dior Show New Look Mascara biedt wimper voor meer volume en een pluspunt in de verzorging. De New Look zorgde voor sensatie in 1947 toen ontwerper Christian Dior zijn eerste modecollectie presenteerde op 12 februari. In het hoofdkwartier in Parijs werden 90 verschillende ontwerpen getoond, die door de pers werden gevierd als de nieuwe look. Het bijzondere silhouet van de kostuums voor vrouwen en de extravagante en luxueuze stoffen waren een bijzonder kenmerk in de naoorlogse periode. Dior werd al snel bekend en gewild buiten de grenzen van Europa.
Het gamma werd aangevuld met accessoires en geuren en tenslotte Christian Dior Cosmetics met decoratieve cosmetica en verzorgingsproducten. Zelfs na het overlijden van de ontwerper, werd het traditionele huis voortgezet door veel creatieve geesten en is nog steeds een van de meest bekende luxe merken in de wereld. De baanbrekende debuutcollectie bevindt zich nog steeds in het New Look 1947 parfum voor vrouwen, maar ook vandaag nog in de New Look Mascara.
Voor mascara is een speciale nanoborstel ontworpen, die elke wimper afzonderlijk vangt en met het product bedekt. Ideaal voor vrouwen met zeer fijne, korte of weinig wimpers. Een uiterst precieze, op serum gebaseerde verzorgingsformule voedt en versterkt de haren. Gecombineerd met aantrekkelijke kleuren creëert het een dichte, volumineuze en opwindende wimperlook die zowel in het dagelijks leven als bij speciale gelegenheden kan worden gedragen.