Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Een nieuwe geur compositie van Dior: Dior J? adore in Joy

An borrelende liefdesverklaring aan het leven, dit is hoe het Franse label de nieuwste geurcreatie ervan beschrijft.
Dior is een van de meest internationaal gerenommeerde modemerken in Frankrijk. Haute couture voor vrouwen, een lijn voor mannen en ook kindercollecties, schoenen, lederwaren en mooie accessoires behoren tot de populaire producten. Net als veel van zijn concurrenten creëert het bedrijf ook luxe geuren waar veel vraag naar is. Een van zijn felbegeerde vrouwengeurtjes is de creatie van J? adore, gewijd aan de stichter Christian Dior van het bedrijf, die vooral van bloemenaroma's hield.
A A Nieuwe versie van deze vrouwelijke geur werd gelanceerd in 2017: Dior J? adore in Joy. Gebaseerd op het oorspronkelijke parfum ontstond een fascinerende en unieke geur.
Floral flavours blijven de hoofdrol spelen, maar in tegenstelling Fleur de Sel werd gekozen als ingrediënt . Dit duurste zeezout ter wereld wordt met de hand ontdaan van water. Al de melodieuze en vrolijke naam geeft een idee van hoe heerlijk en verfrissend de geur van Dior J? adore in Joy zich ontvouwt. De fijnste aroma's spelen samen, de top noot wordt gevormd door zeezout. Ylang-Ylang, jasmijn, neroli en tuberoos resulterend in een bloemige hartnoot, de basisnoot onthult een heerlijk perzikaroma.
In de woorden van de parfumeur ontstond"een
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
scent met een geheel nieuwe fruitige-zout akkoord, die de witte bloemen echt in scène zet. Een moderne Fleur de Sel merkt op, die letterlijk naar vreugde ruikt. "

De Franse meester parfumeur achter Dior J'adore in Joy

Sinds de oprichting van het label Dior werken de beste parfumeurs ter wereld aan nieuwe creaties. Ondertussen heeft het huis het voorrecht om een eigen parfumeur te hebben, die ook de geur Dior J'adore in Joy heeft gecreëerd.
François Demachy is Dior sinds 2006 in dienst van het bedrijf en belichaamt de unieke creativiteit van Dior . Hij groeide op in Grasse, de Franse hoofdstad van de parfumerie. Daar leerde hij de geheimen van de parfumproductie en de noodzakelijke alchemie. Hij was geïnteresseerd in de grondstoffen en ontwikkelde een perfecte liefde voor de edele bloemen en het geheim van heerlijke geuren. Vanaf het begin van zijn carrière heeft hij zich omringd met de beste parfumeurs.
Het geurlaboratorium is Dior gevestigd in Parijs en is het hart van de parfumproductie. Zorgvuldig geselecteerde grondstoffen komen uit de hele wereld. Monsieur Demachy onderhoudt een nauwe relatie met zijn leveranciers om zijn aromatische expertise te garanderen.
Uitzonderlijke ingrediënten zijn de handtekening van zijn creaties, zijn liefde voor kunst en esthetiek geeft hem de unieke passie. Met zijn creaties staat hij voor het huisDior , François Demachy ziet zijn functie in het verfijnen van de prachtige materialen en het leveren van de constante kwaliteit.
Zijn inspiratie en zijn motto lieten hem elke dag van nieuwe euforie naar zijn werk gaan, dus ook met Dior J'adore in Joy . Gedurfde composities van verschillende aroma's, zeldzame ingrediënten en een creativiteit zonder grenzen, deze combinatie laat alleen echte luxe toe en weerspiegelt de vrijheid van beweging. Al met al resulteert dit altijd in nieuwe, unieke creaties zoals deze combinatie van bloemen en een zoute geur.

Het silhouet van een vrouw: de fles van Dior J? aanbidden in Joy.

Het is alsof de vrouw de prachtige bloemen ruiken kan als ze de fles van Dior J opent, aanbid in Joy. Een liefdesverklaring aan het borrelende leven. Net als de geur is de fles eenvoudig en vrouwelijk, maar de vorm van de fles roept de gedachte op dat bepaalde iets. De glazen parfumcontainer herinnert ons aan een goed gevormd vrouwelijk silhouet, het is van een afstand te herkennen dat dit een buitengewone creatie is.
Voor de creatie van deze zeer speciale geurcontainer, Manufactory, Baccarat Atelier Lorraine, maakte gebruik van al zijn meesterlijke vaardigheden. Het onderste gedeelte verschijnt als een sierlijke vaas, waardoor de kleur van de edele essentie doorschijnt. De delicaat goudkleurige kleur van de inhoud ademt al de vreugde van Dior J? in Joy adore op het bekijken en toont de hoge kwaliteit.
The Dior J? adore flesje in Joy is ontworpen feminine en klassiek, een symbool voor vrouwen. Voor de dop koos het label voor glamoureus goud, bestaande uit een veelheid van fijne ringen die naast elkaar liggen. De dop wordt dunner en dunner naar de top toe, een bol van transparant glas kronen de fles.

Een Hollywoodster als gezicht voor Dior J'adore in Joy

Niet minder dan de Zuid-Afrikaanse Oscar-winnende Charlize Theron staat voor de camera in de reclamecampagne voor Dior J'adore in Joy. Hun klassieke silhouet en schoonheid zijn de pure belichaming van het parfum van het Franse haute couturehuis. Theron adverteerde reeds de voorgangergeur Dior J'adore.
Een liefdesverklaring aan het leven: Dior J'adore In Joy, 2017.
"Een nieuwe geur van Dior" is de titel van de video waarin het label zijn nieuwe creatie voorstelt. Licht gekleed loopt de mooie actrice bij schemering door het fijne zand langs het strand. Aan de hemel wisselen wolken af met een zonsopgang, ze ziet de regen en de zon, ze voelt de wind waait door haar blonde, golvende haar. Haar fijne, korte zomerjurk heeft de zachte goudgele kleur van het parfum en speelt rond haar goed gevormde lichaam. Het benadrukt haar vrouwelijke charmes, toont veel naakte huid en een onbedekte schouder.
De actrice loopt het water in, knielt neer en verfrist haar lichaam met het heldere zeewater. De toeschouwer voelt letterlijk de lichtheid van het parfum en het is alsof de toeschouwer het zoute van de zee kan ruiken, dat zich combineert met de gouden aura. Reclame spreekt van puur leven, de sensualiteit van het vrouwenlichaam.
Naast haar jurk, die de kleur aanneemt van de Dior J'adore fles in Joy, draagt de Hollywood ster tal van armbanden op beide armen, die precies zijn ontworpen als de dop van de parfumfles. Ze staat eindelijk op, wordt verwend door de zon en gaat naar de zonsondergang. De Dior J'adore fles in Joy rijst op uit de diepten van de zee. De vlek eindigt met de woorden "We are Gold", die unieke emoties oproepen.