Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Clinique Happy For Men: een geur voor vrolijke geesten.

Een geur waar de naam alles zegt: Clinique Happy For Men maakt u gelukkig. Dankzij de fruitigheid en vers silage, die bestaat uit sappige mandarijn sinaasappel in de kop, bloemrijke freesia in het hart en tart muskus in de basis, zorgt het gewoon voor een goed humeur. Het doet dit voor talloze tevreden gebruikers, vooral omdat het hen doet denken aan de zomer - en juist daarom is Clinique Happy For Men zeer geschikt voor het zonnige seizoen.
Maar daarna kun je ook je stemming verbeteren met het zonnige en zomergeur teken, dat Clinique Happy For Men verstuiven. Happy betekent gelukkig of gelukkig. Happy, maar dat is ook een vrij eenvoudige naam voor een parfum - in dit geval is het echter, zoals reeds gesuggereerd, een zeer geschikt parfum.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
The Clinique Happy For Men infatuate de zintuigen door aangename herinneringen en vrolijke verwachtingen bij de gebruiker op te wekken. Happy wekt de eetlust op voor het leven en avontuur. Om deze reden is Happy de perfecte geur voor alle vrolijke mensen en voor iedereen die dat willen zijn of worden.
alle klanten beoordelen positieve
Clinique Happy for Men
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
Masculien en fris
De masculiene geur van Clinique Happy begeleidt me de hele dag. IUk vind het een geur die echt bij mij past. Ik gebruik hem al jaren naar volle tevredenheid.
Commentaar van
zomer
Wie een lichte geur voor het voorjaar en de zomer zoekt kan ik deze fruitige geur zeker aanbevelen. Het is een heel discrete geur in de kwaliteit van Clinique! Aanbevelnswaardig!

Een eenvoudige en elegante geur met onbekende maker

Een eenvoudig geurconcept dat op een onvergelijkbaar elegante manier is geïmplementeerd: Dit is waarschijnlijk de beste manier om het Sillage of Clinique Happy For Men te beschrijven. Maar tot op de dag van vandaag weten we niet wat voor creatieve geest erachter zat. Tot op heden, zoals met veel van de andere geuren van het bedrijf, is Clinique terughoudend geweest om zichzelf een parfumeur te noemen die het parfumrecept leidde bij Clinique Happy For Men.
Maar wie zijn getalenteerde neus gaf om een minimalistische, eenvoudige maar elegante zomergeur te creëren, deed het goed.
Clinique Happy For Men doet denken aan prachtige sinaasappelboomgaarden die zich uitstrekken over eindeloze velden op de zonnigste plekken ter wereld. Ze doen ons denken aan een bewogen en zorgeloze vakantie in het zuiden of aan de goede stemming en de levendige zintuigen die de eerste zonnestralen in ons opwekken na een lange en donkere winter. Dit doen ze niet alleen met de ondersteunende noot van mandarijn, maar ook met accenten van fresia en muskus.
Het resultaat is een zeer fruitige geur die een eerbetoon lijkt te zijn aan het leven en de zomer. Clinique Happy For Men combineert accenten van mandarijn, groene noten en groene citroen en maritieme noten tot een uitzonderlijk frisse en fruitige schuimkraag.
Bij Clinique Happy For Men wordt dit gecombineerd met een verleidelijk fris hart bestaande uit noten van fresia, jasmijn, roos en bel van de vallei. In de basis wacht echter een bittere afwerking op de gebruiker, die hem betovert met tonen van muskus, cipres, ceder en guaiac hout.

Vrolijk en fruitig ontwerp

High spirit, dat is niet alleen de unieke fruitige, verfrissende, verkwikkende en verkwikkende geur van Clinique Happy For Men. Ook de fles en het algemene productdesign zorgen op het eerste gezicht voor een goed humeur.
A Een onopvallend afgeronde flacon gemaakt van edel en eenvoudig kristallen gas, die het op zichzelf al heeft. Bij Happy For Men heeft Clinique niet alleen gekozen voor de helder glas uitvoering. Meestal wordt de fles in scène gezet in een fruitige oranje tint, die de anticipatie van de geur wekt. Het is niet voor niets dat Oranje wordt beschouwd als een symbool van vreugde, levensbeleving en een bron van kracht voor geestelijk welzijn. Dit betekent dat Clinique de perfecte keuze heeft gemaakt voor kleuren, want het sterke oranje zorgt ervoor dat Happy glanst als de zon.
Dit fruitige sinaasappel, dat doet denken aan rijpe mandarijnen, loopt doorheen het hele productontwerp. Contrasten en de nodige elegantie worden bereikt door witte letters en een zilveren cap.

Een campagne die mensen doet glimlachen

Laat Clinique Happy For Men de geesten verheffen. Het moet je gelukkig maken en zo een trouwe en altijd klaar metgezel zijn voor het dagelijks leven. Een geur voor de zomer aan het meer, voor de werkdag op kantoor of voor de gelegenheidsdatum in de avond. Een geur die de vrolijke geest van de gebruiker op een speelse manier onderstreept.
Het is vooral de dominante fruitige noot die in je neus komt met de eerste geur contact met Clinique Happy For Men en dan letterlijk brandt in je geheugen. Clinique Happy For Men stimuleert de zintuigen van haar gebruikers en iedereen die ze tegenkomen op een uiterst eenvoudige manier.
Dit komt ook tot uiting in de reclamecampagne die de onderneming heeft gekozen om haar huidige trendgeur op de markt te brengen. Clinique Happy For Men werd in 1999 gelanceerd en is vandaag de dag nog steeds erg populair - en dit bij mannen van verschillende leeftijdsgroepen, die naast hun vrolijke aard ook iets gemeenschappelijks hebben: Ze zijn jong of zijn jong gebleven in hart en nieren. Clinique Happy For Men is een lichte en verkwikkende geur die de passie en mannelijkheid van de gebruiker op een subtiele en subtiele manier onderstreept.
De campagne houdt hier rekening mee door te adverteren met de speelsheid en lichtvoetigheid van de modellen waarmee het huis voor deze campagne heeft gewerkt. Op de posters zien we nog jonge of jonge mannen van hart tot hart die het hart veroveren van even vrolijke vrouwen met een moedige lach of een sportief charisma.
Het huis maakt, vooral aan het begin van de 21ste eeuw, slechts beperkt of onbewust gebruik van bekende gezichten. Een van de stralende modellen die Clinique Happy For Men toen voorvoerde was het huidige supermodel Miranda Kerr. Op dat moment was Kerr echter nog maar net aan haar carrière begonnen.