Verlanglijstje Telefoon 025 / 886971

Clinique Happy, de fruitige, zoete vrouwengeur

De Clinique Happy geur werd voor het eerst gelanceerd in het jaar 1997. Het is een lichte geur die tegelijkertijd bloemig en fruitig is en een goed humeur voor veeleisende vrouwen. De topnoot vermengt zich harmonieus met de basisnoot en de hartnoot om een sensuele en verkwikkende geur te creëren aan het eind.

In de topnoot komt de fruitige maar licht harsh grapefruit samen met de zoete mandarijn en krijgt zo een korte richting. De hartnoot, aan de andere kant, combineert de sprankelende bergamot met de bloemige bloemennoten van boysenbesbloesem en jasmijn, waardoor het zijn bloemige richting krijgt. In de basisnoot komen bloemen- en bloemige aroma's weer samen, samengesteld uit bramen, een bries van lelie en magnolia.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

TheDeze unieke parfumcomposities zijn uitermate geschikt voor gesofisticeerde vrouwen die een lichte en vriendelijke geur hun eigen parfum noemen en tegelijkertijd de huid willen verwennen met een subtiele, maar tegelijk ook embossing noot. De sprankelende en moderne geur brengt de vrouwelijke kant en sensualiteit van de dames perfect naar voren en laat ze de hele dag fris en levendig achter. Het is een frisse en stoute geur, die een goed humeur creëert en bij elke gelegenheid uitstekend kan gedragen worden.

alle klanten beoordelen positieve
Clinique Happy
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
Be "Happy"
Een heel goed product, ideaal voor de droge huid. Het heeft een zomerse, verkwikkende geur. Trekt snel in en plakt niet.
Commentaar van
ben er gek op!
Heb deze parfum een aantal jaar geleden van mijn broer als verjaardagscadeau gekregen en heb hem ook zelf weer besteld daarna. Hij is lekker fris en zacht. Klasse product van Clinique!

Twee sterren parfumeurs gemaakt Clinique Happy

Een geur is het resultaat van de creativiteit en inventiviteit van de parfumeur. De Clinique Happy parfumserie werd ontwikkeld door twee parfumeurs die hun ideeën perfect op elkaar afstemden. Rodrigo Flores-Roux en Jean Claude Delville werden geboren in Mexico en studeerden biologie aan de Clinique Happy parfumserie.

In 1989 verhuisde hij naar Frankrijk, waar hij deelnam aan ISIPCA in Versailles. In 1991 voltooide hij een stage onder parfumeur Jean Claude Ellena in Givaudan, een Parijse stad. Vervolgens verliet hij Givaudan en keerde pas in 2007 terug. Geïnspireerd door barokkunstenaars als Velvet Vetiver voor Dolce & Gabbana of With Love voor Hilary Duff, om er maar een paar te noemen, combineert hij natuurlijke frisheid harmonieus met de warme harmonieën van exotisme.Jean-Claude Deville is geboren in Frankrijk.

Hij studeerde parfumkunst op 17-jarige leeftijd. Sinds het midden van de jaren 1970 is hij werkzaam in de parfumindustrie en werkt hij succesvol samen met bekende bedrijven als Quest, IFF, Firmenich en Creations Aromatique. In juli 2007 trad Jean-Claude Deville toe tot Symrise, waar hij niet alleen werd verkozen tot Vice President, maar ook tot Senior Perfumer of Fine Fragrances bij Symrise.

Begin 2010 trad hij als parfumeur toe tot de Drom Fragrances en verzegelde zijn carrière tot op de dag van vandaag. Zijn succesvolle geuren zijn onder meer Vera Wrang, Victoria's Secret, Parlux en Givenchy.

Clinique Happy fles is prettig met zijn puristisch design.

Het flesje is vaak de showpiece van een geur, omdat het de inhoud op een prachtige manier weergeeft. In de regel is het transparant en dus volledig zichtbaar. De fles van de parfumreeks Clinique Happy heeft een zeer puristisch effect en lijkt op een langwerpig cilindervormig. De vloer bestaat uit een transparante ondergrond met een hoge stabiliteit.

Het uiteinde van de fles vormt een zwarte dop die een perfect contrast vormt met transparant materiaal. De enige verbinding van het flesje met de dop is de tekst "Clinique Happy" in zwart en oranje. In tegenstelling tot de haast transparante fles valt de verpakking op door zijn oranje kleur. Dit is ook zeer minimaal bewaard en is enkel versierd met de naam van de parfumreeks en de hoeveelheid in witte letters.

Reclamecampagne voor Clinique Happy vertelt een kort verhaal

Een uitzonderlijke geur heeft een speciale reclamecampagne nodig. De Clinique Happy parfumserie combineert veel natuurlijke smaken die individueel worden gepresenteerd. De kleuren van de buitenverpakking worden al aan het begin van de campagne duidelijk gemaakt. De gordijnen en de handdoek van het model zijn in oranje. Het model gebruikt de geur, terwijl op de achtergrond een warme mannenstem een klein verhaal vertelt over de individuele geuren. Of het nu vrouw, man of kind is, iedereen vindt iets om te ruiken en de aromatische geuren te absorberen.

De verschillende smaken die worden gecreëerd, hetzij in de natuur of tijdens het koken, zijn een ware inspiratie om een unieke geur te creëren. De geur van verschillende citrusvruchten, orchideeën en lelies van de vallei, mandarijn en magnolia, niet alleen betoveren de drager, maar geven haar ook gelukkige momenten die besmettelijk zijn in elke situatie. Niet alle geuren die dagelijks de neus raken zijn aangenaam, maar ze maken ook deel uit van het leven.

De parfumcompositie voor de parfumserie Clinique Happy heeft een verfrissend en verkwikkend effect, dat perfect te zien is op de gezichten van de verschillende acteurs. Ze zijn gelukkig en tevreden en genieten van het leven. Wat is er mooier dan gelukkige momenten alleen of met je partner beleven? De geur van de Clinique Happy parfumserie brengt lichtheid weer tot leven en laat met haar reclamecampagne zien hoe gemakkelijk het is om gelukkige mensen te zien.

Positieve emoties zoals vreugde, welzijn en liefde kunnen in elke situatie in het leven ervaren worden, waarbij de reukzin een belangrijke rol speelt. De Clinique Happy parfumserie trekt mensen aan en zorgt ervoor dat vrouwen zich rondom goed voelen.